facebook pixel

Priprava nepremičnine za prodajo

Irena Zorec

Večini prodajalcev nepremičnina predstavlja nek osebni prostor, kjer so nastajali posebni spomini, je bil vložen trud za obnovo ipd. Iz takih in podobnih razlogov so pričakovanja prodajalcev višja od dejanskih tržnih razmer.

Večini prodajalcev nepremičnina predstavlja nek osebni prostor, kjer so nastajali posebni spomini, je bil vložen trud za obnovo ipd. Iz takih in podobnih razlogov so pričakovanja prodajalcev višja od dejanskih tržnih razmer. Kupec pa ob pogledu nepremičnine vidi, kaj mora preurediti, osvežiti, koliko je potrebno še vložiti, zato bo njegova ponudba tudi nižja od postavljene cene. Že sam prodajalec lahko dodatno zviša vrednost nepremičnine v očeh kupca s preprostimi popravki:

- naj bo nepremičnina kar se da čista (brez kupov perila in posode), saj s tem daje vtis, da za nepremičnino lepo skrbi. V kolikor je v zmožnosti prodajalca, lahko osveži zidove s svežo barvo, postavi kak aranžma, da stranka začuti domačnost.

- naj bo prostor čim bolj svetel. V kolikor ni naravne svetlobe, se le to uredi s prižigom lučmi, svetle, čiste zavese bodo nepremičnino še bolj osvetlile

- pokošena trava, urejena okolica sta prav tako pomembna za dober prvi vtis

- pomemben je tudi vonj, zato je smiselno prostore predhodno prezračiti, osvežiti. Tudi vonj sveže pečenih rogljičkov ne bo napačen (v kuhinji seveda).

 

Za primerjavo si lahko vzamete prodajo avta. Nihče od prodajalcev ne prodaja umazanega, zanemarjenega avta. Zakaj bi torej nepremičnino, ki ima še bistveno višjo vrednost in je ravno prvi vtis tisti, ki bo največkrat odločil ali bo kupec nepremičnino tudi kupil.

V kolikor potrebujete dodatne nasvete, kako nepremičnino urediti, nam pišite na elektronski naslov: info@agencia.si